Pages

Mari mengumpul bloggers!

Thursday, March 25, 2010

Konvokesyen @ Politeknik Merlimau (28th March 2010)


Lagi 2 hari nak konvo..Baju yang ditempah dah siap.. Tp apsal kepale aku nih pening2 lalat jek..

Esok aku ambil cuti untuk rehearsal konvo. By the way, aku dah informed awal2 bos pagi tadi.
Then, bos ok jek..Tp Mr. xxx masih nak ssah2kan aku.. Sian sekali si Sofilah.. Besok hari last, patut buatlah Majlis Farewell untuk dia, ni ajak nye dia pegi UM. Then semua staff kecuali Bos n En. Azmi je tak pergi. Esok aku pon takde, nasib lah..Tunggang langgang opis..
Nnti En. Kaha sorang kena handle student.

--------

Petang nih nak balik rumah.. Amek baju yang dah siap tempah..Syok nyer..
Even baju tuh warna macam nk melawat org meninggal, aku dah tak kesah! Janji aku ada baju nak pakai time konvo, and leh matching ngan tudung putih. (wajib untuk para graduan wanita ok)

Pagi td masa aku call Buyah, He said, baju yang aku tempah tuh macam pelik. 
Macam sarung nangka pon ade..Erk!
Aku buat baju kurung moden, tp kan tuh ikut ukuran badan aku. Nasib tak amek ukuran baju raya yang aku beli tuh, lagi kecik..hehehe:)

Hopefully, Majlis Konvokesyen aku berjalan dengan lancar hendaknya. Dan aku menunggu suprise moga2 dapat fresh flower dr orang tersayang..Berharap je lah aku nih..Hehe..

P/S: Pernah hantar msg kt my mom mntak fresh flower sebab tak pernah dapat hadiah akedemik selama nih... Result ku setakat nih boleh dibanggakan berbanding my siblings okeh..Plz mom! Nk! Nk! Nk!

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers