Pages

Mari mengumpul bloggers!

Saturday, June 26, 2010

::Aku Sakit::


Aku sakit..
Bila menatap matamu
Sedarku bahwa engkau bukan milikku
 
Aku sakit..
Bila ku mengagumimu
Sedarku kau tak pernah mengagumi ku

Bangunkan aku dari tidur panjangku
Sedarkan aku dari mimpi tentangmu
Ku salah bila ku berharap padamu
Salah ku paksa kau tuk mengagumi ku
Kau tak tau perasaan ku
Dan ku tak mau kau tau
 
Aku sakit..
Jika kau tau hatiku
Kerna diriku tak berarti bagimu
 
Aku sakit..
Bilakah kau sembuhkan aku
Tak mungkin,
Tak mungkin,
Sungguh tidak mungkin...

------------------------------------------------------------------------
Aku Sakit
Wali Band
------------------------------------------------------------------------

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers