Pages

Mari mengumpul bloggers!

Wednesday, August 18, 2010

Boleh tak tolong nasihatkan saya sikit?

Azam bulan puasa nih saya nak khatam Quran
[tiap2 puasa saya berazam macam tuh walaupun tak penah khatam-khatam pun(",)]

Tapi kan....
Sementara tunggu Maghrib, saya layan Farmville..Dah stage 55 dalam setahun walaupon  kadang-kadang tak mengadap sangat pun..
Then lepas bbuka adap lagi game..Kunun-kunun kejap jer..
Lama-lama terlupa yang saya boleh semayang..
Sebab kawan-kawan lain rilek tak semayang, sebab dorang memang takleh semayang..
Pukul 8 jua ku solat..MAGHRIB!

Then, duduk kat sejadah bukak Quran, Alhamdulillah dah juzuk 16..hihi..
Tetibe berhenti kejap sebab azan...
So, saya duduk depan lappy semula..
Tersinggah sebab ade 3 notification kat situ..hehe..
Sekarang, dah hampir 20 minit azan Isya', sempat pulak saya buat post baru kat blog..
Ape lah nak jadik ngan saya nih kan..
[Kesimpulannya: Jgn ikut cara saya....]



Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers