Pages

Mari mengumpul bloggers!

Thursday, August 19, 2010

Cinta Bersulam Noda

Mari kita brtazkirah sikit sementara mata aku nih degil takleh tido menanti kelas 8.30 kejap lagi:

Cinta Bersulam Noda

Album : Insan Istimewa
Artis : De Hearty
------------------------------------------------------------------------------
Di malam sepi kusujud menghadap-Mu
Mengharap maghfirah dari-Mu
Oh Tuhan Yang Esa

Kucemari hidup dengan kesesatan
Membutakan hati yang sering terleka
Terasa jauh diriku dari Tuhan
Dengan godaan syaitan

Kutahu Dialah penerima taubat
Walaupun kusering tinggalkan suruhan
Berilah kesempatan ini untuk berubah

Cintaku dambakan hanya pada-Mu oh Tuhan
Terimalah permintaan dariku hamba yang hina
Kusering berjanji namun sering kumungkiri
Janji yang tak pernah lagi kutepati

Kupasrahkan segala pada-Mu oh Tuhan
Jangan kau palingkan hati ini dari kebenaran
Andai esok nafasku terhenti di sini
Kumohon jauhkan diriku dari azab-Mu
------------------------------------------------------------------------------
Sesekali aku berbicara soal CINTA
Aku jadi malu untuk berkata-kata
Entahkan nyata
Entahkan sirna
Aku mula rasa terhina

Diriku selalu mendambakan CINTA
Kerana CINTA itu kuasa
Dengan CINTA aku mampu ketawa
Dengan CINTA diriku jadi hiba

Aku ingin menjadi penCINTA
Yang mengejar tanpa putus asa
Bila CINTA membisikkan rasa
Diriku mula mendapat cahaya
Bukankah Tuhan telah tunjukkan dengan ayat-ayatNya?

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers