Pages

Mari mengumpul bloggers!

Wednesday, September 21, 2011

Handmade card

Assalamualaikum semua!

Hari nih aku pulun buat kad. Actually, dari minggu lepas lect aku mintak buat kad nih, tapi aku takde mood nak ngadap. Maklulah, orang berseni nih, kalau takde mood, nanti cincai pula jadinya kad aku.

Hasil dari mengumpul barang-barang terbuang serta kertas warna-warni dok kecek member rumah depan dan sdn bhd, lalu terhasillah kad nih:p

Barang-barang yang diperlukan

Mengumpul sampah cantik-cantik yang aku sayang nak buang

 Muke sape lah kuat tersengih nih

 peneroka = settler *betulkah?

Tara!!! Dah siap biodata aku!


 Penanda buku *free gift vitagen yang dah patah*
+
reben hiasan bekas door gift wedding reception


Bunga kat getah rambut hosmet aku. Padan muke dah ilang sekuntum.
Harap-harap dia tak pasan.....:p

Jum tido. Semalam tidur lambat buat slide presentation lusa. Subjek nih jugak. Hari nih berjaga untuk submit kad cute *macam cute sangat kan...* ni pulak. Dah lah tak tido petang tadi. Kelas sampai ke malam. Kalau tak dapat pointer 3.00 n above, siap ko Fatimah Azzaharah!

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers