Pages

Mari mengumpul bloggers!

Tuesday, November 24, 2009

Tired.....



Kadang-kadang aku rasa da malas nk pegi keje lagi even dah tak sibuk lately nih..
I'm sick!

Naik tahun baru 2010, klu bos mntak aku stay dgn Anjung, akan ku fikir 2 3 kali dan aku akan mntak cuti selama seminggu...
Dan aku akan stay sampai aku rasa aku takleh nk stay jugak sebagai perempuan tunggal di Anjung Tech sbb Aqidah dah sambung degree..
Sungguh nekad kali ini..
(azam tahun 2010 yg pertama perlu dicapai)

Klu aku takleh nk stay kat Anjung, akan ku bukak kedai fotostatku sendiri di rumahku untuk berbakti dengan orang kampungku yang sukar untuk mendapatkan perkhidmatan fotostat, printer, internet terutamanya di waktu malam...
Hehehe....

So, my frens n my family..Plz support me!


Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers