Pages

Mari mengumpul bloggers!

Sunday, December 19, 2010

It Gets Better in Malaysia: Azwan Ismail "Saya Gay, Saya OK"


Aku jumpe video nih kat Facebook, yang di share kan oleh kawan FB aku. Pada akulah, jijik pulak bila orang Islam sendiri secara terang-terangan mengaku diri dia gay. Budus ke ape. Video nih aku post dulu kat blogger. Kalau-kalau dia close account aku donlod siap-siap. Esok confirm laki nih kena tangkap Penguatkuasa Agama Islam sebab dah terpesong sangat nih.  Tak pon account Youtube 'seksualitimerdeka' ni bakal ditutup sebab di kutuk. Yang dah komen pon berderet-deret kutuk lahanat nih. Sorry, terkasar bahasa pulak.

Ini salah satu komen dari Youtube yang aku ambil. Lebih kurang 45 minit lepas:

"For those homophobic people posting that Azwan matilah kau, gay destroyed in hell, gay eat shit - do you seriously think you deserve to go to your Syurga/heaven? You said your Allah is maha mulia, do you think He would let you go to Syurga saying terrible words like that?"
Firman Allah dalam surah Al-A’raf:80-84:

"Dan Luth ketika berkata kepada kaumnya: mengapa kalian mengerjakan perbuatan faahisyah (keji) yang belum pernah dilakukan oleh seorangpun sebelum kalian. Sesungguhnya kalian mendatangi laki-laki untuk melepaskan syahwat, bukan kepada wanita; malah kalian ini kaum yang melampaui batas. Jawab kaumnya tidak lain hanya mengatakan: “Usirlah mereka dari kotamu ini, sesungguhnya mereka adalah orang-orang yang berpura-pura mensucikan diri. Kemudian Kami selamatkan dia dan pengikut-pengikutnya kecuali istrinya; dia termasuk orang-orang yang tertinggal (dibinasakan). Dan Kami turunkan kepada mereka hujan (batu); maka perhatikanlah bagaimana kesudahan orang-orang yang berdosa itu.” 

[Note: Dunia nih dah betul-betul dah tunggang terbalik]


















Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers