Pages

Mari mengumpul bloggers!

Saturday, January 1, 2011

Happy New Year 2011

2010
Terlalu banyak kenangan.
Terlalu banyak kedukaan dan kegembiraan.
Terlalu banyak pengalaman dan pengajaran.
Terima kasih pada semua insan-insan yang ada di samping aku tak kire susah dan senang.

2011
Selamat datang!
Moga pointer resultku lebih baik tahun nih.
Moga aku jadi anak yang taat pada ibu bapa dan tak degil sangat.
Moga aku menjadi wanita solehah yang taat pada suruhanNya.
Moga target nak slim  berjalan dengan lancar.
Moga kalau aku slim, aku tak nampak macam orang sakit.
Moga aku sihat sepanjang menjalani kehidupan di tahun baru.
Moga tiada lagi kenangan pahit yang berulang.
Moga aku dapat teman dunia akhirat yang boleh membimbing aku ke jalan yang lebih baik.
Moga aku ada teman sekeliling yang sayang dan ambil berat tentang ku.
Moga perancangan ku dalam masa terdekat ni berjalan dengan baik tanpa sebarang kesulitan.
Moga insan-insan tersayang sentiasa bahagia dan gembira.
dan yang paling penting, moga segala urusanku di permudahkanNya.

[Note: Tetibe aku rasa sebak masa tulis azam nih. Nak print besar-besar and tampal dalam bilik. InsyaAllah]



Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers