Pages

Mari mengumpul bloggers!

Wednesday, January 12, 2011

Selamat datang semester baru!

Salam kawan-kawan..

Sorry lama tak meng-update blog. Sebenarnya, modem Maxis broadband aku dah hilang, so mintak Maxis suspend dulu account tuh atleast 3 bulan sebelum aku confirm dah terminate account BB aku. Sangat menyedihkan bila dah naik semester, aku tak dapat tengok Ayoub and main Farmville & Cityville sampai lebam lagi. Planning nak pasang Streamix kat rumah sewa. Ambil pakej student sudah, tapi memandangkan masalah pengangkutan yang amat terhad, terpaksalah daku memendam perasaan.


Semalam, ada orang bukak booth Celcom Broadband kat aras 4, depan surau tuh. Aku berbahas jugalah dengan dia. Bukan ku nak kutuk Celcom n menangkan Maxis sebab aku macam berura-ura nak guna Celcom, tapi ramai cakap, line dia slow. Dan sebagai pelanggan tetap Maxis untuk postpaid aku tuh, and dah pernah pakai broadbandnya, memang kalahlah kalau dia nak kencing-kencingkan aku. haha! Rasa kemenangan di situ.

Hari nih, dah masuk minggu ke dua semester ke dua di Uitm. Terasa muda walaupon dah tua. 
Takpe cik Eima, kuatkan hati meneruskan pengajian di peringkat ijazah!
Saya dapat rumah sewa tak jauh dari KBM. Biasa je, kosong, but for me, nice! Aku tinggal berdua dengan Dila, my classmate. Seminggu kemudian baru dapat housemate tetap tidur bilik sebelah. Sampai sekarang dia lom bermalam lagi di rumah sebab banyak urusan keluarga dan terpaksa berulang alik ke Kajang setiap hari. Dahsyat tak?

Rumah yang sangat sejuk buat saya n Dila batuk and selsema. Ditambah pulak dengan aircond kelas yang sejuk macam dalam fridge. Sabar je lah. Nanti saya upload gambar rumah yer. Mesti kamu kagum:)

Oklah, banyak kerja nak buat lagi. Nak print buku. Haha. Jadi pirate saya nih! Sat lagi ada ko-kurikulum pulak. Aku masuk institusi Keluarga Islam. NAsib baik nama aku memang dah tersenarai kat kelas tuh. Tayah nak rayu-rayu lagi. Baguslah, ada belajar pasal undang-undang Islam. Nanti ustaz tasmi' bacaan Quran kita. So, aku rasa betterlah kot. Selaras dengan azam aku tahun nih. Haha!

Sorry, takde pape gambar nak letak. Maklumlah, tumpang cc je kan. Bye!




Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers