Pages

Mari mengumpul bloggers!

Friday, September 11, 2009

Bila nk dapat elaun???

Semalam aku teponlah Pak Mat..kwn Buyah tuh..Aku sebenarnya nk amek lesen...n nak tau bape harga keseluruhan klu kita amek lesen kete n moto...Tp lain aku tanya, lain plak yg dia jwb..Act aku juz nk tau berapa sume harga package amek lesen kete ngan moto..Tak pasal2 dia suh sediakan RM150 terus tok hadir ceramah Ahad nih..Pening pale aku..Siap suh anta msg detail nama, alamat, bezday bla...bla..bla.. Tetibe je aku rasa was2..Bru nk spend duit tok raya taun nih...:)

2 hari lepas, En Azmi yg aku anggap mcm bos aku tuh volunteerkan diri nk tolong btolkan PC aku..tak rosak ape pon..Mslh RAM je kecik n PC lama..So, kenelah beli RAM bru, RM120..
KINGSTON DDR400 1GB RM120
Memula da cnfirm nk beli da...Semalam tengok acc Maybank aku ade RM7 ++ jer..Nak beli ape nyer...duit dalam purse tak sampai pon RM100..hahaha.So terpaksalah tunggu elaunku dapat...En Azmi ada gak suruh aku upgrade je PC tuh, sbb dak Abu nk install Autocad...Tp bila En. Azmi dengar dia bantai gelakkan aku..Klu nk install Autocad kat PC nih alamatnya lembab macam kura2 je ar...even pasang RAM 1G pon taleh nk tampung..klu nk upgrade pulak hampir RM500..Aku sampai berdebat ngan Mr Silence pasal bende nih!!Klu tak pikirkan aku nk amek lesen, dah lama dah aku beli...Takpelah..beli je PC bru klu ade rezki..Adelah dlm RM700..Mane lebih baik ek??
Mlm td dak2 hostel termasuk aku sekali berbuka pose kt Naiman..En yazid belanja..dalam 13 org lah (kata Fahmi..)Menu2nya:
  • Ikan Siakap 3 Rasa
  • Ayam masak merah
  • Tom Yam Campur
  • Udang Masak Halia
  • Telur dadar
  • Air tembikai & Laici
p/s: Tp aku rasa mcm tak cukup je sbb akak Naiman tuh serve sikit sangat!! Nasik pon tak cukup..T aku upload gambar kasik sume tengok..:)
Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers