Pages

Mari mengumpul bloggers!

Tuesday, May 25, 2010

~Cerita tak bertajuk~ (V,2)


Kau....,

Kau bahagia, aku sokong pilihan hidup kau.. Aku doakan kebahagiaan kau..Aku jaga hati pasangan kau sama selayaknya taraf kau sejak azali lagi..
Bahkan aku doakan kebahagiaan kau sampai bila2...
Kau dah ada ikatan menuju kebahagiaan, sedangkan aku...masih terawang2...
Tapi bukan bermakna kau boleh sesuka hati memperlekehkan dia..


Kau....,
Pernah tak kau cube membahagiakan aku..??
Tp kau rampas kebahagian aku yang sedikit nih..
2 tahun aku mbina, tp senang2 kau hancurkan dengan kata2 kau yang mmedihkan..
PAtutkah aku mhormati kau lagi selepas nih walaupun sepanjang hayat aku cuba merapatkan diri dengan kau...


Kau....,
Ungkapan kau...cukup buatkan hatiku terhiris, walaupon ditujukan padanya..
Apatah lagi dia yang menghadapinya...
Sampaikan nama mak ayah memberi turut dipersoalkan...
Tak pernahkan kau perasan siapa dia di hatiku ini..
Pernah tak kau bmesra dengan dia..
Yang kau sendiri tau betapa istimewanya dia di dalam hatiku...
Adakah kau sahaja yang patut bahagia..
Sedangkan aku, hanya mbahagiakan kau sepanjang hayat ini?
Pernahkah kau sedar, betapa aku cuba mbahagiakan kau walaupun sedikit kudrat yang mampu kuhulurkan..


Kau....,
Dah cukup mbuat aku derita kali ini..
Dah cukup buat ku derita..
Tak cukup dengan layanan dingin kau pada dia..
Kau tambahkan dengan kata-kata mengiris hati..
Bukan pada dia semata yang tluka..
Tapi aku juga turut terasa biasnya..

"TERIMA KASIH ATAS SEGALA YANG KAU LAKUKAN PADA AKU..... WALAUPON KAU TAKKAN BACA POST NI PADA SAAT INI, TAPI AKU MASIH BHARAP ADA HARI ESOK UNTUK KAU RASAI BETAPA TLUKANYA AKU DENGAN PERLAKUAN KAU.."


NOTE: Kau..orang yang selayak ku hormati selama ini, tp kau juga yang mengambil hak tuh.. Aku tak pernah mbenci kau, tp cukuplah aku katakan...AKU BETUL-BETUL TERLUKA.

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers