Pages

Mari mengumpul bloggers!

Wednesday, May 12, 2010

~Home Alone~

1stly before start pape, nk wish 'Selamat Bertunang kt Angah & Kak Ogy'..Tahun berganti tahun, bulan berganti bulan.., akhirnya mereka diikat dengan ikatan pertunangan..Alhamdulillah..Moga2 jodoh mereka dipercepatkan lagi..Aku sebagai adik sentiasa mendoakan kebahagiaan abg aku..


 sampai sekarang tak puas ati kek nih tak ikut spesifikasi aku!

Dah masuk 2 hari aku berseorangan di rumah..Nak msg ngan mmber pon tatau sape..Pakwe??Aku ada pakwe ke..Syahdu jek..hak hak! inipun sampai sekarang masih tak dapat lelapkan mata.. Mr Silence asik busy lately..Otstation ke Hulu S'ngor minggu nih n kene bangun Subuh2...Pastuh dah bizi n penat2 aku jadik mangsa keadaan..Bengang~~
Ayu ngan Atin lak masih belum balik lg..Klu tak takde lah aku sorang2 tinggal kt uma nih..

Td teman En. Yazed g JJ, carik kasut dia nk jalan2.. Pastuh g Parkson Melaka Mall baru jumpe..Akulak pusing2 carik baju..Huh!bilalah nak kurus nih, susah betol nak carik baju saiz aku klu pakaian ladies nih..Klu baju lelaki, saiz M rilek jek aku pakai.. Tp bila carik baju pompuan, saiz L leh pakai, tp bahu plak sendat..Ade 3 helai baju aku minat gile..dah siap acu kt fitting room..cutting dah ok..Labuh pon cantik jek..Mmg sopanlah n mak aku msti senyum tengok anak dara dia, tp bahu aku ni tatau nak kate sasa ke hape, adoi! 

Baliknya pulak, sampai kt JPJ baru aku pasan lampu depan motor tak menyala..Hangin btol aku..Tepuk2 pon tak nyala..Hari tuh, siap buat checking siap2 depan mak aku sbelum balik Ayer Keroh.. Dah macam nak test JPJ..Check lampu depan, lampu belakang, break, signal kanan kiri..Hehehe..

Takpe, besok pg2, akanku sruh apek sebelah opis aku tuh btolkan lampu depan motor.. Bru 2 bulan lepas dia btolkan wiring motor tuh.. Ni dah tak nyala lg..T Blik nnti bru pegi window shopping.. mungkinkah berseorangan lagi..??




Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers