Pages

Mari mengumpul bloggers!

Monday, May 31, 2010

Budak Wanted yang sebok! (Sinambungan Mari Melukis)

Siapa yang bace pos aku Mari Melukis!!! mesti tau sape dia ape BUDAK WANTED nih kan..So, aku tak perlu kenalkan sape lah kan..(malas btol aku  nak buat link kan??) Hari tu dia cakap aku jadikkan dia bahan..kali nih dia lak jadikkan diri dia bahan catatan aku..ahaha!Sebok jek soh aku updated blog ngan hasil lukisan dia (tp cantik sebab aku touch up sebenarnya)..

p/s: Eh, mane korang tau aku yg touch up?? Aku just berbisik dlm ati jek td...Pandai lah korang nih..(o.0)

Tengoklah hasil lukisan BUDAK WANTED yang cantik nih!
~terima kasihlah banyak2 sebab cakap aku comel :^O~

~Disebabkan chat nyer terlalu sukar utk dikongsi sebab banyak censored, so aku share hasil lukisan si BUDAK WANTED ni jek lah eh..Ahahahaha!~

 



Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers