Pages

Mari mengumpul bloggers!

Wednesday, October 13, 2010

Aku yang sedang bengang!

Aku sangat bengang bila terpaksa buat benda yang bukan berpunca dari aku.
Ingat aku nih kudus sangat nak buat amal jariah sampai nak pungut rambut ko yang gugur tuh???
Adoi ai, kite dah degree lah wei,tp klu tak reti nak jage kebersihan diri sendiri pon, tak guna.

Takkan aku nak jerit bagitau,
"Woi, tuh rambut ko lah.Pegi pungut!"

Tak  pon cakap:
"Cube ko ukur rambut yang berserepah tuh dengan rambut aku, sama panjang tak?"

Ke nak detail lagi?
"Ape kata kita bawak sample rambut nih untuk tengok sepadan tak dengan DNA ko?"

Eiiii,geramlak aku.Memula nak jugak pasrah, kalu aku tak menyapu bilik nih, jgn harap aku nak nmpak ko buat kan?
Kunun weekend ko suke mop lantai, jadahnya.
Tapi takde pon aku nampak.

Kite nih share bilik, remember?
Kalau pon ko rasa ko tuh hebat, hidup ko adap buku jer,
TOLONG JAGA HATI ORANG SEKELILING.
TOLONG JANGAN PENTINGKAN DIRI.
Pandai komen serabut tengok katil aku, tp cube pandai katil ko sendiri.
Tak pon tanye orang lain.
Barang ko yang banyak tuh pon dah serabutkan otak aku.

Huhhh!Malas nak pikir pasal ko.
Banyak lagi keje aku.
Daaaaa~



[Note: Seriously,aku marah betul sebab ko pemalas nak mengemas n buat muke tak malu jer tengok aku mengemas. Banyak cantik muke ko!]

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

2 comments:

MiSs kIkIn said...

sabo wei....tp aku kew orng nye...???huhuuh

EimaruSi|ence™ said...

tak sayang..tp aku nk mrah gak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers