Pages

Mari mengumpul bloggers!

Wednesday, October 13, 2010

[No Title]

Oklah, aku ngaku aku suke nyanyi ok. Lately, aku selalu ternyanyi lagu nih. Tak kirelah kat mana pun. Ade satu lagi, lagu Siti Nurhaliza...Kesilapanku, Keegoanmu...Teeeetttt!

Tapi lagu nih lagi banyak dapat permintaan budak rumahlah..:) Asal aku nyanyi or bukak kat lappy, ada je orang tanya tajuk lagu nih. Sape-sape ada lagu nih version Umie Aida dengan Azman A.Hassan, pass kat aku eh?

Redup Kerinduan

Artist: Umie Aida, Feat: Azman Abu Hassan
Sekian lama ku genggam rindu ini
Luntur dihembus sang bayu

Seteduh cintaku bertemankan kasih
Gugur di hujung waktu

Kemanakah hilang nilai cinta
Tika rindu berlagu

Kemanakah arah yang dituju
Andai kasih berlalu

Hm... hm... hm... hm... hm...

Puas ku mencari kesilapan diri
Mungkin tersentuh di hati

Telah ku hulurkan kemaafan kasih
Agar dikau kembali

Berlalulah cinta dan janjimu
Reda dalam kasihmu
Mengapakah ini yang ku temu
Dalam kamar kasihku

Sayang berakhir garis percintaan
Redup ku rindu ku sepi
Mungkin di sini dugaanmu Tuhan
Dalam kehidupanku
(Padaku dalam kehidupan)
hm... hm... hm...
 
[Note: Teringat cerita Romeo & Juliet. Umie Aida nyanyi dengan Ahmad Idham. Rupa-rupanya duet asal dengan Azman Abu Hassan. Hueh2. Sape ade versi duet bagitau aku ok. Minat gile!]

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

4 comments:

Afendi Othman said...

nanyi? jom karok..hehe

EimaruSi|ence™ said...

Jom!Bile!
cuti sem roger ar..
aku dah gigil2 nak menyanyi nih

syed said...

amboi.. bengang habis nampak

EimaruSi|ence™ said...

Ngeh2..mau tak bengang.
Tapi macam salah tempat jer awak komen nih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary

Irshad Ghazi's Birthday

Lilypie - Pregnancy