Pages

Mari mengumpul bloggers!

Thursday, November 25, 2010

Gila

Gila?

Ye memang aku gila sebab kali kedua aku terlajak bangun pagi dalam minggu nih. Mane taknya, malam macam musang, mak aku dah cabut plug stimik sebelum tidur pon tak mampu mendorong aku tidur awal macam manusia normal yang lain. Haha. Cuma tadi aku awal sikit dari hari mak aku merajuk. 9.44 a.m. Haha lagi.

Seyes memang gile!

Mana aku tau? Hehe. Aku celik mata terus anta meset kt Mr. Silence n text 'bacin' pada pukul 9.44 a.m.. Memanglah aku tau aku bangun kira-kira pukul 9.44 a.m.

Gila?

A'ah, memang gile bila aku topup balik masa aku yang terabis sebab tak dapat adap Farmville malam tadi. Adeh!

Aku cuci muka, makan nasik lemak bungkus + masak daging sechuan + mandi kemudian terus menghadap FV semula. Teruk aku nih. Nasib baik aku sedar aku tak semayang Zohor lagi n makan. pastu tolong picit kepala mak aku yang sakit sebab tekanan darah dia naik [makan pekasam]. Haha! Time tu jer lah mak aku pasan aku keluar dari bilik kot. Ini pun aku tak tidur tengahari walaupon aku tidur pukul 5 a.m. malam pagi tadi.

Seyes, memang gile!

[Note: Disebabkan kegilan aku tuh, mak aku tegur sechuan aku tak cukup masam n garam yang aku kira dah cukup masin. Mak aku terpaksa masuk dalam periuk empuk semula kira-kira 10 minit sebab sechuan aku tak sebati ngan rasa daging. Adeh!]

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary

Irshad Ghazi's Birthday

Lilypie - Pregnancy