Pages

Mari mengumpul bloggers!

Friday, November 26, 2010

Susah hati dan susah tidur!

Oh Tuhan, kau berilah ruang untuk aku melelapkan mata.

Kerana.....

Kala ini hambaMu ini sukar melelapkan mata.
Entah apelah yang menyukarkan hambaMu ini untuk melelapkan mata. Nak sembahyang tahajud pun tak boleh sebab hambaMu ini memang tak tidur-tidur dari tadi.

Takut,

Ya! Dalam beberapa jam lepas hambaMu takutkan sesuatu. Mungkin masa silam membuatkan dia ketakutan.
Ya, mungkin.

Ku mohon padaMu Ya Allah, di tengah malam, ku maksudkan di pagi yang hening ini, Kau tenangkanlah hatiku. Kau berilah aku kekuatan. Kau berilah aku kekuatan. Kau berilah aku kekuatan.
 Permudahkanlah segalanya.

Hanya padaMu, aku memohon.

~Amin, amin Ya Rabbal A'lamin~

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers