Pages

Mari mengumpul bloggers!

Wednesday, December 21, 2011

Ape kaitan buah dengan hidup kita?

Salam readers,

‎"Buah epal yang kita dapatkan dari atas puncak gunung lebih MANIS rasanya berbanding buah epal yang datangnya dari pokok yang sama tapi bergolek dengan sendirinya di hadapan kita.."

Dipetik dari Puan Eima Omar

Senang cerita, biar kita berusaha sendiri mendapatkan sesuatu yang kita mahukan daripada kita berharap ada orang yang akan berikan kepada kita.

Memang sesuai lah dengan aku kot. Dari dulu sampai sekarang, susah macam mana pun aku lalui, selagi tak terdesak, janganlah harap aku mintak pertolongan or meminta-meminta dari sesiapa. Eventhough dengan family sendiri.

Senang bagi contoh, duitlah. Kalau sekali mintak tak dapat, aku rela ikat perut, nangis sorang-sorang kelaparan dari aku call mak aku kali ke dua supaya mak aku bagi duit. Even aku tau, mak aku terlupa nak bagi.

Tapi tuh dulu.. sekarang janganlah mintak kat mak. Hubby kan ada:)

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary

Irshad Ghazi's Birthday

Lilypie - Pregnancy