Pages

Mari mengumpul bloggers!

Monday, September 20, 2010

Latest news about My Dad..:)

So far semalam masa aku datang, Buyah dah segar sikit....Pakai kopiah dia, berjalan-jalan kat katil patient lain buat sesi berkenalan..Kalau ayah aku power dalam medic, dah lama dia tolong bagi nasihat kesihatan kat orang-orang dalam wad tuh...

Tapi memang tak reti duduk diam..Tau lah macam 'McGyver', habis semua peralatan elektrik dalam wad dia dia nak check kenapa takleh hidup..Kalau dia bawak barang-barang 'McGyver' dia tuh, alamatnya memang boleh jadik technician kat hospital...Aku rasa macam nak ikat jer kaki dengan tangan dia supaya tak jalan-jalan..Tapi alhamdulillah, ayah aku dah sihat..Maklumlah baru jadik drakula Ahad lepas..Cume jadik bahan 'eksperimen' doktor pelatih sebab nak kaji penyakit ayah aku tuh..Hari Selasa nanti baliklah tuh..Aku pulak berulang-alik ke kelas 2 hari nih supaya mak aku mudah nak melawat ayah aku kat hospital..Nasib baik kelas hari nih pukul 4.30 ptg dan kelas besok start pukul 10.30 sampai 4.30 petang...So, bolehlah aku arrange jadual kelas aku dengan masa melawat mak aku...

Masa aku update post nih, mak aku telefon Buyah..Buyah kena masuk darah lagi...Siap buat suara lemah-lemah bila mak aku call...Macam dak Anoi lah pulak...Tapi dengan kawan-kawan segar lah pulak...Ngade!

[Note: Sedang risau peperiksaan final sem yang akan tiba kurang 4 minggu lagi]

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

2 comments:

sikulat said...

ngan sape lagi dia nak ngade kalau bukan ngan mak ko.. ehehehe..

haiii.. busu pun rase cam nak tolong ikatkan die soh dok dendiam.. pantang rase badan segar.. sibuk aje manjang..

EimaruSi|ence™ said...

tau takpe...
td masa datang patut kena masuk darah lagi..tp bekalan darah takde...so, buyah juz kena cucuk air jer...

baru dia duk diam kt katil dia....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers