Pages

Mari mengumpul bloggers!

Sunday, September 19, 2010

Yang sempurna.....

Lirik 
Yang Sempurnakan Ku – Sixth Sense

Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harumi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

*Chorus

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ulang Chorus 2X

P/S: Thanks to Arnin yang updated lagu 6ixthSense nih kat aku...Kenapa abg Ady aku ni makin chubby???
[sedang dengar berulang kali kali di WINAMP tanpa jemu..walaupun hatiku susah menantikan tetamu yang nak datang besok nih..Ades]

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers