Pages

Mari mengumpul bloggers!

Saturday, December 15, 2012

Post express; IMPRESSED

Assalalualaikum wbt.

Baru balik dari seminar Strategic Marketing. Disebabkan makan sedap malam tadi (satay, roti john, nasi ngan sambal tulis ikan bilis dan petai), aku ketiduran dan kelewatan. Biasa pukul 6.00-6.15 pagi aku dah siap nak mandi n solat. Kalau tak kerana cik Hubby meseg tanya dah bangun ke belum, alamatnya kesiangan lah aku. Berlumba aku bawak kereta pagi nih fikirkan seminar pukul 8, dan aku ajk terjun. Mestilah menepati waktu. Rupanya aku antara yang terawal sebab orang lain sampai lewat jugak.. So, baby ikut macam mummy ye. Be punctual!




Ni salah sorang penceramah yang bagi talk hari nih. Gambar agak pecah sebab duduk belakang sangat. Aku cilok dari fb classmate aku. Walaupon speech dia simple, tapi padat dan ade isi. Tentang tips menjadi good marketer semudah A.B.C.D.E. Tapi u'all jgn ingat mudah nk ada sume ciri-ciri tuh ok:) Overall, talk dia sangat menyeronokan..



Ni pulak moderator express yang dilantik dari kelas kami. Dia keluar tetibe kt stage terus cakap. Terus cuak penceramah. Huhu.

*****

By the way, itu semua selingan. The most important hari nih, perut aku jadi retis. Tak sangka blog berkarat nih masih jadi tatapan orang. Dulu, aku wondering jugak, ade ke orang baca blog aku nih. Kalau ada pon mungkin dari orang yang aku tak kenal & follower saje. Rupa-rupanya ada stalker yang kenal aku. Pergh, kantoilah macam nih:)

Sepanjang seminar, rakan yang da sedia maklum asyik tanye pasal baby & pegang perut aku. Teringin nak rasa baby menendang. Hehe. 

Malam tadi aku baru rasa pergerakan baby masa usap perut. Terus report kat hubby. Alangkah bahagianya klu beliau orang yang merasai pergerakan tuh. Aku takpe, tak pegang perut pun masih dapat rasa baby yang sedang aktif nih.

Dan pagi nih, bertambah lagi orang yang tau pasal baby. Masing-masing rabe perut aku. Kalau b4 pregnant rasa segan, tadi hari nih rase biasa je sebab aku tak segan lagi perut aku dah semakin besar. Mungkin sebab kecomelannya di situ:)
Dan mungkin penyebab keduanya. aku dah mula bersedia beritahu kawan-kawan berita nih. Sampai bila nak sorokkan.... kan?

Those adik-adik kelas BBAM 5A yang dah tau, thank you so much sudi jengah blog nih. Walaupun gaya penulisan saya cacamarba, tapi I really appreciate sume reader blog nih..

Salam sayang..

Note: Kalau larat petang nih baru pusing JJ cari kasut flat dan seluar meternity. Cian baby tak selesa mommy pakai jeans kan?

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers