Pages

Mari mengumpul bloggers!

Tuesday, February 1, 2011

Buntu, ade sesiapa boleh membantu saya tak?

Tadi aku pergi library, dalam pukul 4.30 baru settle. Then balik uma sewa kejap. Member period and tumpang toilet rumah. Then kami pergi Jalan Bunga Raya, aku survey barang-barang sikit kat sana. Faham-faham je lah kalau masuk jalan kat area Jalan Bunga Raya tuh, jalan sikit punya sempit, sesak pulak tuh. Nak cari parking lagi. Akhirnya, belilah barang yang dicari-cari. Then kami pergi makan kat Pizza Hut. Huhu, kemain besar lagi selera kan?

Aku singgah rumah my friends dulu. Dalam pukul 9 baru gerak balik rumah. Maaflah mak, jikalau saya sampai rumah lewat (10 malam). Kesian my friend pulak kena marah. Bukan sengaja hp aku nak kehabisan bateri. Dan aku bukan suka-suka nak balik lewat. Tak silap dah cakap, aku nak settlekan urusanku di Melaka hari nih. Tapi takpelah, kalau cakap pun orang tak nampak, so tetap takkan percaya. Walaupun si kawan yang teman saya tuh perempuan juga kan. (Takkan kawan lelaki period pulak kan).

So nak jadikan cerita, sedang penat aku memunggah buku pinjaman aku yang agak tebal dari library tuh, aku melangkah masuk ke bilik. Sangat panik ok, bila tengok katil saya dah basah. And my lappy yang kebetulan kat atas katil turut terkena air yang tumpah tuh. Bukan terpercik ok. KUYUP! Saya ulang, KUYUP!! 

Kalau budak nih tertumpah full glass of water, lappy aku mandi setabung botol air ok.

Rasa nak menangis, tetapi memang dah meraung-raung dalam hati. Sebab tak ada manusia pun kat rumah yang tolong selamatkan lappy saya, tapi lappy tuh terbiar je tanpa ape-ape tindakan. Masa aku amek lappy tuh. masih basah kuyup. Menitis air yang tertumpah di sebalik keyboard laptop.

Guys, what shuld i do? Rasa sangat sedih. External hardisk saya pun tenggelam dek air. Sekarang tengah keringkan pakai kipas. (T_T)



Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers