Pages

Mari mengumpul bloggers!

Sunday, February 27, 2011

Menghitung jam-jam terakhir

Pukul 1231. Sempat layan game n chat dengan Cik Oyen Gojes. So far, borang bese-bese je kat FB. And having fun wit member-member Farmville Tegar. Syiokkk! Peluh-peluh otak nak fikir slogan terbaik semata-mata nak rebut pokok Gold Apple yang RARE sangat kat FV tuh.. Hahaha. katun!

Now, even takleh tido, akan ku cuba juga menyumbat telinga dengan earfon sambil mendengar lagu-lagu sentimental kat N86. besok dah bertukar tuan semula:)

Maaf, tak niat tiru pic Miss Ainil, sebab saya memang sedang mengire waktu nih.

Sebelum tido, dan sebelum saya dah tak seperti kamu semua kenal dahulu, saya mohon ampun, jika sepanjang perkenalan kita, ada tersalah laku, terkasar bahasa. Ampunkan saya.

Tapi saya tak penah berubah. Saya masih macam dulu.

.....

Nak cakap lagi, tapi macam biasa, semua terpendam sendiri dalam hati.  Macam biasa,

"Biar Alah aje memahami hati saya"


~Syukran~

[Note *Orang tanye: berdebarkah saya, saya jawab: Baju tuh sangat mengong! Benci ALICE!]

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

1 comments:

sikulat said...

saya jugak belum sampai lagi nih.. aiyaooorkkks

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers