Pages

Mari mengumpul bloggers!

Monday, March 7, 2011

Alhamdulillah! Dah selamat deliver babies.

Gambar Mimie tengah 'jaga badan'
 Maklumat kelahiran: 
Tarikh: 05 March 2011
Masa kelahiran: 12.30 pm
Bidan terlibat: Cik Eima
Bil. anak: 5 ekor
Act. tak semua ekor aku adap sorang. Masa tuh tengah masak. So, bila adik aku jerit si Mimie nak beranak, berlari aku siapkan kotak untuk dia. Dengan senang hati dia masuk dalam kotak tu. Macam tau-tau je. Tapi aku sempat teman dia sekejap je. Sebab aku tengah goreng ikan. Nasib baik mak take over kejap:)

Masa aku dah siap masak, dia dah selamat 3 ekor dah. Dak Abu teman. Keh keh keh! Pastu 2 ekor lagi, aku teman. Dari meneran, sampai habis kering dah dijilatnya, aku dok teman. Kebetulan, tempat bersalin bawah katil aku je, so aku main Farmville lah sementara tunggu dia. Siap tolong urut-urut perut Mimie. Haha! Tah pape je.

Yang nih, snap lepas maghrib. Badan babies dah kering dah!


Saje aku ukur kepale anak mimie

Aku macam doktor kucing tak?

Shiro, si anak tunggal Abby kekerasan dan ketakutan. haha! 

Hitam putih (along) | Hitam semua (angah) | Bawah hitam (ude) | Belang-belang (ateh) | Hujung sekali (Ucu)

Korang suke anak kucing. hehe. Kalau dah besar sikit, aku mungkin nak let go kot. Tapi biar aku beristigkharah dulu. hehe. Harap-harap babies nih akan sihat dan gemuk-gemuk. Tak sabar nak peluk korang!

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

3 comments:

♥ nanurinos ♥ said...

cantek lampu kt kepala tu!

EimaruSi|ence™ said...

hahahaha!ade orang cakap kite comel:)

Anonymous said...

My brotheг ѕuggested І might likе this web site.
He ωas entiгely rіght. This pоst actuallу made my ԁaу.
You can not imаgine just how much time Ӏ hаԁ spent
foг this іnfο! Thanκs!


Feel frеe to surf to my blоg apple iphone repair

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary

Irshad Ghazi's Birthday

Lilypie - Pregnancy