Pages

Mari mengumpul bloggers!

Monday, March 7, 2011

SERDANG CAT ABUSER


Video ni aku tertengok kat FB, from one of my friends. Dia publish kat wall. Macam biasalah, mula-mula aku cuak jugak nak tengok, tapi akhirnya cuba nak memberanikan diri, then tekan play. 

Perasaan? Of course lah sangat sedih ok. My cat pun baru 2 hari lepas dapat baby baru 5 ekor. Ingat tau tarikh nih, 5 march 2011, pukul 12.30 pm

Nama dia Mimi. Aku yang sambut kelahiran dia tau! So, tentulah aku sangat-sangat sensitif bila manusia tak berhati perut nih sesuka hati pukul anak kucing tuh. tersentap-sentap aku sampai masa nak tidur malam tuh, aku susah nak pejam mata. Terbayang-bayang, macam manalah perasaan mak kucing tuh nak selamatkan anak dia. 


Bodoh punye tomboy!


Korang boleh tengok blog-blog nih untuk berita lanjut Ean Yong Hian Wah, si pembunuh kucing nih buat pengakuan terbuka tanda minta maaf pada semua orang yang marah gila khinzir kat dia.

2. NTV7 News (Ni versi cine, kalau ko paham, ko tengoklah)

Surat minta maaf - She said she "menyeksa anak-anak kucing", bukan membunuh???

Note: Dia dah mintak maaf. korang nak maafkan tak?

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers