Pages

Mari mengumpul bloggers!

Sunday, March 6, 2011

Simple header untuk Incik Pipi Blury

Fuh, siap jua akhirnya tolong Cik Pipi montel punye belog. Dia ngadu-ngadu mintak tolong cantikkan blog dia sikit. Supaya blog dia kelihatan menarik. Terkejut jua aku, banyak-banyak orang, kenapa mintak tolong aku. Pro sangatkah aku nak edit layout blog orang. Blog aku pon simple gile. Nak gak aku cantik kan, tp malas nak bermain-main dengan coding banyak-banyak. So, berbulan-bulanlah layout blog aku tak bertukar wajah.

Untuk Encik Pipi, aku buat simple je tuh, nanti yang lain, ko kena banyak buat blogwalking dan tengok layout blog orang. Aku nak tanye, ko takde tadi. Ini simple je. Aku pon tak edit pakai photoshop. Sebab laptop aku teramatlah berat. Gambar kau aku curik kat profile pic, ngehehe. Maap eh:p

Perlu di ingatkan lagi sekali, itu simple layout je. Pakai template design sedia ada. Nak layout cantik-cantik, search kat google ok?

Yang aku post nih untuk kegunaan ko akan datang. Mane tau ko ter-remove header ko tuh kan, At least ada yang lain sebab aku nak padam dari lappy aku. Takut terjatuh chenta pulak kalau tengok lama-lama. Lalala~


So... Semoga berbahagia dengan header baru!

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

4 comments:

stinkyspikey said...

ko memang hensem!!! nati aku belanje ko!!!

EimaruSi|ence™ said...

huhuhu:)

Fatin Khalilah said...

ceh ! siap suro tima buatkan !

EimaruSi|ence™ said...

@atin: terima kasih kerana memuji saya!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers