Pages

Mari mengumpul bloggers!

Saturday, March 26, 2011

Falling in love with Bruno Mars

Oppsss...
Lastly, percaya jugak memang dah minat gile dengar lagu dia.

First time dengar, lagu Grenade dari housemate, Shaz.
Dia buat ringtone dia. So, tiap-tiap hari aku terpikir, sape lah yang nyanyi kan.
Lagu Billionaire tuh tak pulak aku minat sangat.
Huhu.

Actually, dah lama aku tak layan lagu omputih nih.
Tengok kawan rapatlah. Layan lagu omputeh, aku pun layanlah.
Lagipun, aku jarang dengar radio, so bile on radio dalam kereta, adik aku dah hafal dah, mesti aku orang last yang tau lagu-lagu tuh sume dah lama hits..
Kah kah kah!

Then, tengok video klip dia tarik piano tuh, terus jatuh cinta. Sweetnye dia. Adeh!

Ekpresi muke dalam video klip "Just the way you are"

Dan salah satu video sempoi dia yang aku suke. Maybe sebab muzik dia lebih santai kot.


Layan!


Mode: Terawang-awang berada di rumah sendiri!

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers