Pages

Mari mengumpul bloggers!

Saturday, March 26, 2011

Video seks Anwar ibrahim dengan amoi cina

Orang sekarang nih macam-macam ragam ek? Sorilah kalau ape yang aku dengar nih dah terlewatkan. Berita 21hb, aku baru nak share.




Aku tak sebelahkan sesiapa. Anwar mahupun pada pihak yang suke fitnah menfitnah nih. Tapi bagi kawan-kawan yang seagama denganku, marilah kita bersama-sama mengelak terjerumus dengan dosa kering sebegini. Tak payah nak buat Anuar Ibrahim tuh 'Ikon Seks' se-Malaysia pulak. Mula-mula liwat. lepas tuh, seks dengan amoi Cina, la nih, nak test Mak Nyah Thailand pulak.
Macamlah dia tuh takde bini nak layan kehendak dia nan satu tu kan???
Teeeeeeettttt!

Ya Allah, apa lah salah Anwar Ibrahim tuh sampai ko nak jatuhkan maruah dia. Orang Malaysia nih bukan bodoh, tak ada akal nak fikir. Jadi berfikirlah.

Nasib baik segalanya dah selesai. Tunggulah, besok kalau ada pilihan raya lagi, ape pulak cerita seks pasal Anuar keluar lagi. Haha, macam-macam.



Sumber: Hukum fitnah orang berzinaPropa pertamaSeks bersama mak nyah ThaiAkhirnya.., dan banyak lagi. Sila google sendiri ye?

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary

Irshad Ghazi's Birthday

Lilypie - Pregnancy