Pages

Mari mengumpul bloggers!

Sunday, March 13, 2011

Luahan rindu

Saya mencari kawan saya. Lately banyak kawan-kawan saya yang tinggalkan saya. Saya tatau di mana mereka, dan saya sangat merindui mereka. Kalau kamu itu kawan saya, saya minta jangan pergi. Saya masih Cik Ima dulu yang kuat bercakap, tapi nangisnya lagi banyak dari gelak. 

Bila dah sambung degree, saya rasa kehilangan sangat. Saya rindu teman-teman saya. Yang selalu buat saya tergelak. Yang ada ketika saya sedih. Tapi sekarang, kenapa kamu tinggalkan saya. Kalau ada salah saya, maafkan saya. kalau ada tersilap di mana-mana, tegurlah saya.

Malam-malam macam nih, hati saya terasa kehilangan. Saya rindu kenangan lalu. Saya rindu kalian. Saya rindu PMM, saya rindu Anjung Tech. dan saya rindu semua yang saya ada dulu. Jadi, bila saya menaip segalanya di sini, saya sebak. Dan tanpa sedar, air mata itu mudah mengalir. 


Pulanglah. Saya masih Fatimah Azzaharah yang dulu. Kalau kamu menjauhi, takde lebih bahagia tanpa kepulangan kamu. Dan takkan ada senyuman indah di bibir ini tanda hadirnya diri kamu, sahabat!

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

4 comments:

nur syuhada said...

sedyh nye iema.. aku pon rindu ko jgk..

EimaruSi|ence™ said...

jgn nanges tau! Aku jeles korang sume still ade jumpe2 jugak even dah ade haluan masing-masing.

nur syuhada said...

huhuhu ;( xpela t kite wat reunion k syg.. t kite jmp sume org...

EimaruSi|ence™ said...

orite. tak sabar beb. Tak lama lagi aku nak bt reunion sekolah aku mse f4 7 f5. dia kumpulkan semua student batch 2001-2005.
Suh ar crew alauddin wat camtuh gak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers