Pages

Mari mengumpul bloggers!

Monday, June 6, 2011

CoolBlog dalam mimpi

Salam readers!

Aku tau korang dah tido. Aku je masih berjaga.
Nak meseg boifren, jangan mimpilah up 12 tengah malam masih berjaga.
Walau kaki lenguh berjalan, walau kepenatan, walau hujan renyai-renyai kat luar, mata aku menten takleh lelap.

Lapar!
Ye, lapar mengenangkan aku hanya kongsi makan quarter of chicken dekat Kaizer dengan Cik Tunang siang tadi.
Oh, ade tambahan sikit, belen ayam Cik Dayah.

Budget dia dah makan kat rumah, dah kenyang, so belilah satu set ayam dengan kentang goreng je.
Alih-alih, dia makan lebih dari aku.
Nasib baik ada bekap lasagna seafood, tapi perasa inti karipap jenama Kaizer.
Lagipon sejam sebelum tuh, aku dah bantai CoolBlog secawan sambil tunggu Cik Tunang menyinggah sebelum pulang ke Puchong.


Dulu CoolBlog nih takdelah femes sangat.
Aku pon tak bape nak layan sangat makanan remaja-remaja nih.
Senang cerita aku nih bukanlah golongan yang terikut dengan cara orang, kesukaan orang ataupon fesyen terbaru yang mengikut peredaran masa.
Tapi, kalau apa yang popular tuh mampu menarik perhatian aku, ni lah jadahnya.
Satu Dataran Pahkawan aku pusing semata nak cari CoolBlog punya pasal.
Siap teguk-teguk air liur tengok orang lain pegang cawan dia.
Memang betul-betul kuat pengaruh CoolBlog dalam hidup aku.

Ni senior aku buat untuk subject marketing. jum layan!

Sape yang tak pernah rasa, silalah try secawan.
Biasa dia akan tanya nak pearl ke tak.
Pearl tuh takde rasa sebenarnya.
Just bebola kenyal dari ubi kayu yang dimasak dan dimakan bersama air / ice-blended untuk menambah keunikan rasa CoolBlog tuh je.
Aku suke, kalau boleh nak mintak extra kat amoi yang jual tuh.
Aku just tak puas hati, kenapa harganya berbeza-berbeza jika lain tempat.
Dekat Dataran Pahlawan, RM3.10 tp dekat Jusco baru sebelah tesco Melaka tuh, RM4 lebih.
Cekik darah betul!


Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

2 comments:

man yusoef said...

tu la pasal..dulu mcm sbut coolblog tu mesti ingat blog =.=

tapi skrg ni org asyik2 citer pasal coolblog..mcm ketinggalan plak sbb tak merasa lagi T_T

EimaruSi|ence™ said...

sedaplah..tp sedap minum ice blended je. yg lain tak rase lg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers