Pages

Mari mengumpul bloggers!

Wednesday, June 1, 2011

Google Chrome crash!

Salam readers.


Agak berjeman aku tak update blog. Entah ape silap Google Crome aku nih merajuk or meraban. Aku bukak FB, tapi takleh update status, komen status sendiri or orang lain, kadang-kadang tetibe tak dapat melayari internet. Ahaks *ayat skema* dan sebagainya.


Dekat seminggu juga macam nih. Penat-penat aku taip komen panjang-panjang, tekan ENTER tapi tak publish. Pelik habes!


Bila online, aku main Farmville, tengok wall orang lain *sambil gigil-gigil tak dapat komen* serta blogwalking sebagai silent reader. Abes nak buat camne, dah aku takleh nak buat pape. 


kalau aku update status or balas komen pon sebab aku online pakai tepon. Aku ingat Fb aku je biol, rupanya bila aku test bukak FB cik tunang pon same jugak rupanya.


Akhirnya aku re-install balik Google Crome. Baru boleh update status n komen seperti biasa.


Hari nih, pukul 8 lebih (wajtu malam) baru ayah aku bagi wayar streamix. Setelah di bodek oleh dak Idah, buat facial muka depan tv, n sesi urutan badan oleh aku sebentar tadi, barulah dapat bukak streamix.


Tapi aku berani kerat jari, sebelum pukul 12 mesti ayah aku bukak plug punye. Mau nangis kuat-kuat!


Dah, tak mau membebel panjang. mau melayari internet dengan begitu khusyuk ari nih. da~~
Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers