Pages

Mari mengumpul bloggers!

Friday, May 27, 2011

Sesi berjumpa kawan sekolah rendah!



Salam readers!


Tak banyak aku nak coret kan di sini. Nanti kawan-kawan bosan baca entri aku yang panjang lagi merepek. Jadi tengok lah gambar-gambar yang aku publish nih ye.


Melawat rakan sekelas pertama yang mendirikan rumah tangga:


 Mood baru sampai depan rumah


Intan junior.. ahehe. Comel nacam mak dia, tapi mata macam bapak dia:p


Amacam? ada macam berhari raya tak.
Main terjah je tak buat temu janji, pucat-pucat Intan Aziah pelawa kami masuk.

Fyi, Intan Aziah berkahwin pada tahun 2008, means berumur 20 tahun.
Berkahwin dengan cikgu sekolah yang mengajarnya di tingkatan 6.
Merupakan kawan paling baik aku semasa sekolah dan suke berangan nak mengorat cikgu Amzary, cikgu Add Math aku.
*takdelah handsome sangat*
haha!
*Just joke!*
Btw, aku bahagia bila dia bahagia, dah ade seorang anak dan bakal mendapat cahaya mata kedua beberapa bulan lagi.



Sesi tournament bowling @ MIBC, Ayer Keroh













 Markah pusingan pertama

 Markah pusingan kedua


Walaupun kami bukan lah pakar main bowling macam Shalin Zulkifli, tapi kami sangat enjoy hari tuh ye. Asik gelak-gelak dan jerit-jerit macamlah dalam mibc tuh, kami berenam je yang ada.

Aku yang markah corot pon, last-last jatuh ke tempat 3. Kelakar je.



Sesi mengambil kad undangan perkahwinan bagi peserta ke 4 yang bakal berkahwin bulan 6 nih:)



Calon pengantin nya yang berbaju merah tu yer. 
Pernah menjadi kekasih 'gelapku' seketika dulu semasa sekolah menengah.
Al-maklumlah, dari sekolah budak-budak perempuan, pindah sekolah harian, terikut-ikut trend nak berpakwe.
Tapi cinta monyet je lah.
Sekarang jadi kawan cam biasa. Hehe.
Tahniah Asrul, InsyaAllah aku akan datang majlis ko. 
Dont worry!


Sesi naik bot River Cruise, belayar sepanjang sungai Melaka.


 Baru sampai pon nak berposing.


 Atas kapal

 Nak balik masa nih. Aku main snap je.

Posing-posing

Gudbye River Cruise Melaka


Walaupon bot tuh ilang pertimbangan dan bergesel kat tebing sungai, alhamdulillah. Takde apa yang terjadi, waima kecederaan. Aku pon macam tak pasan ada kemalangan kecil. Untuk kali ke dua menaiki river cruise, aku lebih menghayati keindahan sungai buat pertama kalinya.

Cuma berterima kasih banyak-banyak kat dak Anis, satu-satunya geng yang dah bekerja antara kami berenam, belanja makan malam serta dapat diskaun 50% sebab akak dia kerja situ. hihi

Aku sampai rumah pukul 10 lebih, dihantar oleh cik Nina dan tidur dengan nyenyak teramat selepas tuh.

Apepon, enjoy selapas 6 tahun berpisah. Rindu nak jumpa korang lagi:)


Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers