Pages

Mari mengumpul bloggers!

Thursday, May 5, 2011

Segmen: Tentang aku

Tadi sambil-sambil baca 'Challenges Operation Management' di sudut tersorok dalam sebuah perpustakaan aku sketch kat kertas kajang:

'Tentang Aku'.


Adelah dalam 5 point isi-isi penting yang aku tulis secara simple kat kertas kajang tuh. Tetibe aku dapat idea, best tak agak-agaknya kalau aku buat segmen 'Tentang Aku' untuk bloggers lain. I mean, ade jugak bahan bacaan aku selama 4 bulan akan datang nih kan. Maklumlah cuti semester dah nak tiba. Kalau dapat sambutan banyak-banyak, aku nak buat giveaway lah...


Agak-agak, ape bloggers lain interpret di sebalik 'Tentang aku' tuh ikut kefahaman diri masing-masing ek?

Ok, bye!

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers