Pages

Mari mengumpul bloggers!

Saturday, May 7, 2011

Home alone

Dah banyak kali aku dinasihati supaya jangan tinggal di rumah sewa berseorangan tatkala Cik Dila dan Cik Shaz tiada di rumah. Memandangkan otak aku penat menelaah pelajaran, dan badan aku letih tanpa rehat yang mencukupi, makanya aku tidak balik ke kampung hari nih. 

Balik exam tadi terus lempar beg mana suka *ayat sesedap rase* dan duduk di depan tv sebentar sementara Cik Dila bersiap dan mengemas meninggalkan aku lalu pulang ke kampung halaman beliau. Then aku pon menukar baju untuk keluar makan bersama kak Nod sebelum menghantar beliau ke rumahnye. 

Seronok sepanjang musim pekse nih bila Kak nod pon hepi study bersama dengan aku. Harap diskusi kita takkan terhenti di sini. Aku masih berharap kak Nod dan Rina akan berpindah ke rumah sewa nih suatu hari nanti. Aku rase ade chemistry dengan mereka berdua nih. Cik Dila? Of cause lah aku suka kawan dengan dia sebab selalu memahami aku.

Ni gambar-gambar sepanjang musim peperiksaan tapi satu scene je lah. Masa buat group studi dengan geng kamceng aku untuk paper FIN 420 yang macam hampeh tuh. Grrrrr!


 Study sambil layan hit fm.. hik hik!

 Senarai rumus dr Cik Dila. Aku tukang conteng-conteng.

 Sesi godek meng-godek hp Wan

 Budak lelaki memasak nasik goreng belacan kat dapur.
*Urgh! dapur saya agak serabut!*

 Sesi jeling-menjeling dengan gaya angkuh!


Kak Nod ajar EBIT masa nih kat Zie, member baru yang join group studi kami.

 Koleksi soklan past year ku:)


 Tukang masak!

 Kamu masak, kami nak study!

So far, walaupun pulun studi sampai terlajak ke subuh, nasib tak menyebelahi kami. Bak kata Asyrani dalam status FB dia: Alhamdulillah, paper FIN420 sgt senang tadi...
Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers