Pages

Mari mengumpul bloggers!

Wednesday, May 25, 2011

Pertukaran email secara rasmi!

Selamat tengahari readers!

Disebabkan email lama aku dah terus dimasuki spam dengan dahsyatnya dan penuh dengan notification dari FACEBOOK dan segala social network yang lain, maka aku telah berubah arah, menukar email rasmi lama:

kim_watakhi@yahoo.com.my

kepada

eimarusilence@yahoo.com 

Kepada kawan-kawan sekelian yang ada email penting, surat-menyurat, maklumat penting dan seangkatan dengannya, bolehlah menggunakan email baru aku tuh. Kalau ade story-story yang best, boleh lah juga kalau nak email. boleh aku share dengan orang lain:)

Sekarang, aku tengah survey harga dan pakej wedding photography yang expert di sekitar negeri Melaka. Jadi, sesiapa yang mempunyai kelayakan yang aku mahukan, silalah menghantar detail price dan pakej yang ditawarkan ke email baru aku.

Lokasi: Masjid Tanah Melaka.
Tarikh majlis: Akan diberitahu melalui email nanti:)

Important

  • Kalau boleh saya nak ade pakej photobook or custom album ye. 
  • Sila sertakan website or blog or FB supaya saya boleh review hasil kerja anda:)
  • kalau ade di kalangan reader sekelian yang ada saudara mara or kengkawan yang buat service nih, silalah inform kat aku, sebab aku memerlukan pertolongan kalian.

terima kasih!

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers