Pages

Mari mengumpul bloggers!

Sunday, May 22, 2011

Perkahwinan Sharina Pemadi bersama pasangan nye

Salam readers,

First of all, tahniah buat pasangan suami isteri yang selamat diijabkabulkan semalam, 21 Mei 2011. Merupakan rakan sekelas yang ke 4 selepas ayu, intan aziah n Adin. huhu, lepas Shina asrul, kekasih gelapku masa sekolah menengah, teeeetttt! Lepas Asrul siapakah pula ye?

Apepun really enjoy the moment. Tengok hubby Shiena yang cuba bertenang masa akad nikah, dan shiena yang malu-malu menjeling bakal suami di sebelah. Aku yang cuak. 

Teringat Cik Dila cakap, pengantin lelaki masa akad nikah merupakan cabaran yang sangat besar. Mereka akan terasa betapa besarnya tanggungjawab yang akan dipikul bila dah bergelar suami nanti. Ketika itulah syaitan akan mengganggu pengantin lelaki dengan kencing berulang kali di ubun kepala mereka *pengantin lelaki* kerana perkahwinan adalah perkara yang syaitan paling benci kerana menghalalkan hubungan antara lelaki dan perempuan.

Dah menjadi fitrah bagi syaitan, yang di turunkan ke bumi sebelum kiamat untuk menyesatkan anak Adam.

Bila dah nama kawan sekolah, jadi aku dan rakan sekampung pon dah ber-meeting siap-siap nak terjah rumah Shiena. hehe. walaupon tak ramai yang hadir, yang ada pon dah cukup meriuhkan keadaan. 6 tahun tak berjumpe bukanlah satu masa yang sekejap. Aku share sikit, nanti aku citer lagi ape yang kami buat selapas tuh:)

Gambar from my N86. Nanti check dslr anies, then upload with my others activities....>__<

si tukang driver dan ketua rombongan di tengah-tengah


 flower girl siap dengan kepak rama-rama lagi

 Upacara batal air sembahyang




 Penyerahan duit mas kahwin


 pemberian hadiah sang suami, gelang emas

 Oppssss!

 Si muncung anies n yanie

 Sesi tepung tawar, tapi aku naik pelamin terus salam n ciom-ciom pengantin


Nantilah aku story lagi yer. Lagipun koleksi gambar tak berkualitilah. Sat gi nak kumpul-kumpul rumah kawan-kawan sambil bergosip lagi.

Nota: walaupun aku menyelesaikan jahit kelim baju tuh pagi sebelum gerak ke rumah shiena, tp hasil jahitannya sangat memuaskan hati.. *angkat bakul sendiri*



Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

2 comments:

Lulu Caldina said...

Selamat pagi!!!!!
sihat tak hari ni???
lulu datang sini up-trafik *wink

EimaruSi|ence™ said...

terima kasih lulu <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers