Pages

Mari mengumpul bloggers!

Monday, May 23, 2011

SEGMEN KREATIF BEN ASHAARI KEMBALI

Ben Ashaari buat segmen baru. Sila join kalau berminat

Walaupun kesibukan menguruskan rumah tangga, sempat jugak aku tengok bloglist aku, 
Cik Yah yang memang tiap-tiap ari aku akan naikkan traffiq dia tuh
 Hehe.

Dah lama aku tak join segmen abang ben nih. 
Kali nih aku nak cuba nasib. 
Jom join, masih sempat lagi.
penyertaan terbuka hingga pukul 2 petang nanti.

Bye!

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

5 comments:

osHin said...

ape nak buat...keje hadap pc ari2 kan...fb da boring sket...jadi blog je la :)

EimaruSi|ence™ said...

da tengok nur kasih?

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum.. cita Nadh da ciap. kamu ada dalam Nadh cita Kisah Si Pemalu Berubah


Kalau rajin mai la lawat.. :D

fRaMe+LenSeS said...

Nadh datang melawat blogger-blogger creative enchik Ben A.

Salam lawat, salam ziarah dari Nadh. Nak ucap selamat berblogging.. :)

Nadh nak kongsi cerita 100 Letters of LOVE
. baru ciap ja ni. rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)

EimaruSi|ence™ said...

rajinnya nad blogwalking. baik, ima singgah sana ye. tunggu tau

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary

Irshad Ghazi's Birthday

Lilypie - Pregnancy