Pages

Mari mengumpul bloggers!

Monday, May 16, 2011

Kekasih - Devotees

Salam sayang kawan-kawan.

Siapa yang tak kenal devotees kan? Kalau tak kenal, sila google ye. Muslimah kat luar sana mesti sukakan. maklumlah, ahli-ahli kumpulan nih memang terkenal dengan muka mereka yang kacak-kacak dan pandai. Aku share kan lagu nih. Salah satu lagu pilihan selain Tika Dinihari. 

Ok, aku pilih video klip nih sebab jalan cerita kartun dia lebih relate dengan apa yang nak disampaikan oleh penulis lagu. Cuma lagu nih tak habis je. hope korang hayati dan fahami betul-betul lagu nih.

Enjoy!





Kasih telah terbina sebuah mahligai
Menjadi tanda Agungnya cinta kita
Kasih telah ku binakan sebuah istana
Menjadi tanda cinta sejati

Megah menghiasi taman kasih kita
Dan diringi haruman firdausi
Dikaulah permaisuri di hati suami
Penyejuk mata penenang di hati

Tapi angin yang mendatang
Bagaikan badai yang melanda
Kau pergi dulu tanpa menunggu ku
Kerna takdir ku relakan jua

Kekasih akan ku pahatkan doa ku
Di dalam lena dan jua jagaku
Kekasih akan ku sirami pusaramu
Dengan cinta sejati

Andai takdir kita bersama lagi
Ku ingin hidup bahgia bersama mu

Nota: sedang menghitung hari buat aku cuak dan emo kebelakangan nih.

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary

Irshad Ghazi's Birthday

Lilypie - Pregnancy