Pages

Mari mengumpul bloggers!

Tuesday, June 7, 2011

terima kasih follower ke 100

Salam readers,

Mula ber-blogging pada September 2009. Haha, jangka masa yang lama juga, Aku update blog pon ikut waktu dan masa aku sendiri. Aku tak macam Abang Ben tuh, satu hari berpuluh-puluh entry dia buat. Mungkin aku tak setangkas dia, menaip entry walaupun sedang bekerja, atau pun macam mana-mana student yang lain.

Asalnya, aku join blogger sebab senang ade akaun nak komen sedara-mara. Aku suka menulis dan menaip. Tapi sedar-sedar, panjang berjela dan meraban lagi banyak dari isi yang nak disampaikan.

So, aku lagi prefer jadi silent reader. Perhati gaya penulisan orang dan kenapa dia top sangat. Tapi seikhlas hati, aku selalu jumpa blog yang berkualiti, tapi kurang top berbanding blogger yang lagi banyak merepek nih. Aku pun tak tau kenapa. Sebab aura blog dia kot.

Thanks pada follower ke 100 yang sudi jadi follower bertuah. Memandangkan semalam, aku tak beberapa sihat, maka hari nih baru buat entry untuk kamu.




Btw, follower ke 100 takde blog untuk di review. Apepon, terima kasih banyak-banyak. Lain kali aku nak review lagi blog-blog lain pada masa akan datang:)
Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

2 comments:

zacky786 said...

waa alhamdulillah ~ tahniah ..

EimaruSi|ence™ said...

thanks zacky786..hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers