Pages

Mari mengumpul bloggers!

Thursday, June 2, 2011

Video : Majlis pernikahan Salih Yaakob dan Samihah Sheikh Ali

Salam readers,

Yuhuu kawan-kawan. Kisah Salih Yaakob dah cukupkan qouta ke 4 nya 30 Mei 2011 yang lepas. Aku share tak semestinya aku suka. Stendetlah weh, aku kan perepmpuan, tak sanggup aku nak berkongsi kasih. kekasih kena rampas pon aku frust tertonggeng-tonggeng. Inikan pulak nak berkongsi lelaki. Tak sanggup mak!

Tapi apepon, dah kira jodohlah kan. Si Samihah pon dah suke sangat ngan Salih Yaakob, so dari buat dosa, baik dorang nikah. Yang untung, si Salih Yaakoblah. Ade 4 orang isteri. Isteri-isterinya pulak, moga-moga di tempatkan di syurga sebagai isteri yang patuh dan sentiasa redha dengan sang Suami. Dapat payung emas tau. Siapa yang tak nak. tinggal sanggup tak sanggup je lah.

Walaupon aku mendoakan mereka bahagia, korang doakan lah Cik tunang lah lelaki pertama dan terakhir dalam hidup aku. itu je lah. Dan aku harap aku lah yang pertama dan terakhir dalam hidup dia. Takmu kongsi-kongsi ok.

Ok, layan video majlis pernikahan dia. Lancar je Salih Yaakob lafazkan akad nikah. Orang pro katakan.


Gambar-gambar boleh tengok kat blog Beautiful Nara ok. Btw, isteri ke empat dia nih sangat cantik dan muda sangat. hihi. Tahniah buat pasangan mempelai!

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

2 comments:

Noor Fatin said...

sweet sgt2 diorg ni. heheeh smg bahagia :) dia mmg adil. :)

EimaruSi|ence™ said...

mcm mna lah diA nk mlyan wife dia dlm seminggu ek...ngeri!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers