Pages

Mari mengumpul bloggers!

Sunday, April 24, 2011

Contest semua tentang 4

Contest dari Cik Yah aka Oshin si budak hyper active. Beliau mintak aku join contest nih, jadi aku join lah. macam biasa, aku review dululah.


Contest nih best sikit, ada buat-buat soklan bagai. Barulah orang bersungguh-sungguh nak menjawab dan nampak macam contest sikit kan. So, scroll bawah untuk lihat jawapan dari aku.





4 perkara yang menggambarkan diri Cik Eima
  • Nampak sombong, tapi peramah 
  • sayang Encik Tunang saya
  • muke blurr bila orang cakap laju-laju
  • cool bile orang lain kelam kabut, kelam kabut jika orang lain cool
4 nama manja Cik Eima
  • awa
  • ima
  • zaharah @ zarah
  • budak tembam
4 perkara baik yang Cik Eima buat arini
  • memasak (ikan talapia merah goreng, sup ayam, sambal gereng)
  • teman mak lawat adik kat sekolah asrama
  • path bila mak tak bagi balik awal (bile nak study untuk final nih!)
  • Tak carik gaduh ngan Cik Tunang
4 tempat yang Cik Eima nak sangat pergi
  • Heaven!
  • kedai Pak cik jual cendol pulut
  • menjelajah seluruh Malaysia dalam sebulan (naik kereta sendiri)
  • pancak Gunung Ledang
4 benda wajib bawa kalau keluar
  • handphone
  • bedak
  • eye-liner
  • purse
4 perkara terakhir Cik Eima buat sebelum join contest ni
  • Kacau Cik Tunang sedang bekerja
  • Makan goreng pisang sambil tengok dokumentari penguin comel kat TV1
  • teman mak lawat adik kat asrama
  • tengok drama Asmara 2 online
4 orang paling Cik Eima sayang dalam dunia ni
  • of course lah parents 
  • adik beradik
  • Cik Tunang dan keluarga beliau
  • Semua kawan-kawan, tak kira sama ada hidup mahupon mati
4 jenis ragam manusia Cik Eima jumpa arini
  • Si Ayah yang setia menunggu anak beliau di asrama
  • budak bawah aku yang tak penah tau hormat orang tua macam aku
  • pak cik yang sesuka hati parking kereta tepi jalan
  • kakak jual goreng pisang yang tak semyum kat aku
4 misi yang Cik Eima mesti capai tahun ini
  • persediaan untuk 'hari bahagia'
  • settlekan final exam bakal tiba
  • masukkan duit dalam tabung sebanyak dua kali dalam ASB
  • buat part time mase cuti sem 4 bulan
4 habit buruk Cik Eima
  • muncung muke bile ngajuk
  • degil tak dengar cakap
  • selalu tertinggal sembahyang subuh
  • malas nak study even final dah dekat

4 perkara yang Cik Eima fobia
  • terpijak binatang sampai penyek (lipas/ulat gonggong/cicak)
  • mamak/india/bangla yang banyak bulu (yucks)
  • video prank keluar antu tetibe
  • kawan tikam belakang
4 sebab join contest ni
  • Member ajak
  • suke join contest
  • dpt hadiah klu entri best
  • tengah free
Fuhhh~siap jgk menjawab...Aku tak tau nak jawab ape, jadik sesetengah soklan, aku jawab ikut penilaian Encik Tunang.
~Terima Kasih~



Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

2 comments:

oshin said...

jawab ikut penilaian incik tunang...adoiyai...glamer jugak incik tunang yep..hahaha

cik fiqa said...

thanks for join the contest..for futher info,always follow up my blog ok.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers