Pages

Mari mengumpul bloggers!

Friday, April 22, 2011

Download drama Asmara TV3

Aku sebanarnya nak download untuk diri sendiri, tapi dah alang-alang menyeluk perkasam, biar ke pangkal lengan. Jadi, mari kita men-donlodnya beramai-ramai. Aku tak penah tengok citer nih sebab aku jarang ada depan tv. So, aku jangka orang yang donlod lebih kurang macam aku lah kot. 




Episod 3

Episod 4

Episod 5

Episod 6

Episod 7

Episod 8

Episod 9

Episod 10

Episod 11

Episod 12

Episod 13


Yeah, siap suda. Aku tepek kat blog aku supaya mudah aku nak refer semula. tak ada kena mengena antara hidup dan mati. Sekiranya anda terasa ingin mendonlod lebih banyak drama terbaru, sila ke, alamak, aku dah terbuang link asal. Adeh! nanti aku undate!

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers