Pages

Mari mengumpul bloggers!

Wednesday, April 6, 2011

Yuyu Zulaikha: Ferrero Random Giveaway

Memperkenalkan Cik Yuyu Contest. Haha. Syiok, dapat Giveaway Ferrero Rocher warne gold tuh.
(berjejes air liur beta!) Aku pasan Cik Yuyu nih sebab dia gajin komen kat belog Cik Epal, jadik aku trylah join. Bak kate dia, pilih pemenang secara random kan. 

Untung sabut timbul, untung batu tenggelam. Lalalala~


 Macam biasa, korang klik sini untuk keterangan lanjut. Walaupon tak kesah nak tag or tak, aku bagi je lah link nih. Sila...sila... Aku nak copy paste tak tak dibenarkan sebarang plagiat yer. Tehee!

Ok, dah join. Aku nak tido jap!

Komen jika suke, komen jugak jika tersilap. Sayang korang!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Counting...:)

Daisypath Anniversary tickers